BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

new me~!

new me~!
follow bell keyh..senang jerk,juz click ikon follow tu jer..fwenz 4 ever~!!..^_^

Wednesday, January 05, 2011

kini tangan ku buruk!!

:mood tengah x berapa ceria seperti selalu:

......................................................................................................................................................
tatkala hening malam menyelubungi dunia...
terduduk nyer seorang anak dara di dalam bliknyer..

(ceiittt minachi masham mau jadi jiwang)..
poyo la kau nabila~~!!!

.....................................................................................................................................................
meh-meh... duk dekat dengan opah...
opah nak berceloteh ni.. 
jadikan pengajaran untuk cucu cicit semua..
lau buat koje jangan khayal....
tumpukan perhatian lain kali yer...
.........................................................................................................................................................
 citer bermula dengan begini....~~~
lepas balik kerja.. da siap mandi + makan...
aku pun ingat nak gosok baju laa.. untuk esok hari..
mau pergi kejer gitu... semangat fuyooo~~~
(padahal x habis2 ponteng kerja)..
.................................................................................................................................................................
So aku pun kuar nak g ambik SETERIKA.. 
korang semua tahu x seterika 2 hapew????
meh cini nak tunjuk skit musuh ketat aku ni...
yang da hancurkan tangan aku yang GOJEZ aww aww tu....

(hambik kau~~!!! aku benci kau!!!.. sumpah kau jadi SETERIKA BADAN BERUK!!!)
..................................................................................................................................................................
sambung cerita....~~

aku x perasan yang seterika 2 panas...
so aku pun angkat la seterika 2 dgn penuh confident...
tetiba seterika 2 tergelincir & jatuh terkena tangan aku!!!!!
KULIT KU TERBAKAR!!!

ohh my GUCCI!!
ohh my PRADA!!!
ohh my BVLGARI!!!

my skin da damage~~!!


menangis aku sampai bengkak mata tau~~!!!!
macam putus nyawa pun ada gak!!!

terus aku kol pa HANS AFFENS...
untuk meluahkan perasaan sedih ku~~..
dalam kesibukkan dia malam-malam 2..
sempat lagi dia layan karenah + pujuk aku...

terharu aww aww papa..
thankzzz yaaa~~~...
terharu tahap kucing baru dapat anak jantan....


(for the 4th time~~~!!!.. ^^v)
 ...............................................................................................................................................................

so conclusion nyer....
this is wat happen to my hand....
mood : away + sedeyh :


 UGLY HAND~!!!!  





ada orang kata tangan ku macam SARANG SEMUT!!!



 

0 darling that love me:

halwa telinga korang