BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

new me~!

new me~!
follow bell keyh..senang jerk,juz click ikon follow tu jer..fwenz 4 ever~!!..^_^

Friday, July 22, 2011

explanation is important!


question mark??
tanda soal???

well.. bell ada story nak citer..
betapa penting nyer penjelasaan itu dalam hidup kita...
explanation okew u guys...

....................................................................................................................

well.. lepas bertengkar dengan SUFYAN SAYED
at last semalam.. aku lembutkan hati aku...
untuk suruh dia kol aku dan explain ape yang terjadi..
pasal kes dia flirt ngan my good frend laa..
lau x tau cter.. sila rujuk 
then padahal actually.. kawan aku tu jugak yang gatal..
kau suka2 hati nak tuduh dia kann...

.....................................................................................................................

macam2 citer aku dapat tahu...
my goldfish.. sungguh aku x sangka..
perangai kau seteruk tu....
masuk club.. DRUNK.. 
main bagi jantan raba-raba kau...
KELING  pun kau sapu..
ape punyer betina la kau kan...
then ada hati nak kutuk2 sufyan...
dia playboy la semua...

................................................................................................................................

aku pikir kau da insaf..
rupanya betul kata pyan..
kau memang x kan berubah!!!!
menyesal aku berkawan dengan kau!!
PERGI main jauh-jauh..
jangan near-near dengan aku...
shuuuuhhhh~!!!!!



INILAH GAYA BELL LARIKAN DIRI DARI DIA.. hahaha~
(sekadar gambar hiasan)

0 darling that love me:

halwa telinga korang